bayrak

  'Ekonomik kriz yüzünden,*AKP* referandumu iptal etmek zorunda kalabilir'

16.02.2017**

İktisatçı Yazar Uğur Civelek, açıklanan ekonomik göstergelerin gerçeği
yansıtmadığını ve gerçek durumun çok daha kritik olduğunu söyledi.

*TELE1*'de İsmail Kuday'ın /*"Tele Ekonomi"*/ programına telefonla
bağlanan İktisatçı Yazar Uğur Civelek,*AKP* iktidarının açıkladığı
işsizlik ve bütçe rakamlarının gerçeği yansıtmadığını söyledi.

Bütçe gerçekleşmeleri ve işsizlik konusunda tablonun açıklanan
rakamlardan çok daha vahim olduğuna dikkat çeken Civelek,*FED*'in*Mart
*ayında yeni bir faiz yükseltmesi ile durumun daha da vahim hale
geleceğini söyleyerek /*"Bu durumda referandum hayalleri yaya kalabilir.*/

/*Son anda referandum iptal etmek zorunda kalabilirler"*/ şeklinde konuştu.

https://cdn00.vidyomani.com/c/0/1/2/ugur-civelek-iktidar-referandumu-iptal-etmek-zorunda-bile-kalabilir/ugur-civelek-iktidar-referandumu-iptal-etmek-zorunda-bile-kalabilir-240p.mp4

http://www.abcgazetesi.com/ekonomik-kriz-yuzunden-akp-referandumu-iptal-etmek-zorunda-kalabilir-43832h.htm

a45UyF587661-170216141122 Oraj Poyraz At 0raj.p0y...@neomailbox.net
0raj.p0y...@neomailbox.net
2017/02/16  16:04 6  64  turanca...@googlegroups.com

--

Silent leges inter arma
Savas oldugunda kanunlar susar.

Latin Atasozu

Enes bin Malik ( Radiyallahu Anh ) soyle dedi : Rasulullah ( Sallallahu
Aleyhi ve Sellem ) :
...Cehennem de nefsin arzulariyla kusatilmistir buyurdu.

( Buhari - Muslim - Tirmizi )
Cehennemle ilgili hadis. Sahihmis bilenler denetlesin.

Asla kendinizden baska birine hareket alani birakmayin.

Joseph GOEBBELS
(Hitler in Propaganda Bakani)

Grup eposta komutlari ve adresleri      :
Gruba mesaj gondermek icin      :       ozgur_gun...@yahoogroups.com
Gruba uye olmak icin    :       ozgur_gundem-subscr...@yahoogroups.com
Gruptan ayrilmak icin   :       ozgur_gundem-unsubscr...@yahoogroups.com
Grup kurucusuna yazmak icin     :       ozgur_gundem-ow...@yahoogroups.com
Arzu ederseniz bloguma da goz atabilirsiniz     :
http://orajpoyraz.blogspot.com/

BitCoin URL: 16496HKpgEEpx1d6t688HiXXdJP5jdA9xo