gavs hazretleri ile ilgili görsel sonucu
Gavs-ı Sani Seyyid Abdulbaki (ks) Hz. Hakkında

Adıyaman Kahta ilçesi Menzil köyünde yaşayan Gavs-ı Sani Seyyid
Abdulbaki (ks)
_KISACA GELECEĞİN FİTNEBAZ HOCASI..._

Dün cemaatçi askerler devlet sırlarını Fitnebaz Hoca Efendiye iletmişler.
Bu gün yapılan kadro çalışmalarına bakarsak yarın da cemaatçi askerlerin
devlet sırlarını Gavs Hazretlerine ileteceğini öngörmek için kahin
olmaya gerek yok.
Şimdiden kafanızı, kendinizi alıştırın.
Geleceğin darbeci kadrosunun lideri işte yanda sağdadır.====>>>>>

Oraj POYRAZ ( 0raj.p0y...@neomailbox.net
<mailto:0raj.p0y...@neomailbox.net> / oraj.poy...@openmail.cc /
oraj_poy...@alpinaasia.com )
           L2fSIJNoA0xfSNxA

  ESKİ ALBAY YILDIRIM: CELEPOĞLU, KOMUTANLIKTAN ÇIKAN GİZLİ BELGELERİ
  HARD DİSKLERLE*FETÖ*’YE VERDİ

*07 Ağustos 2017*

*MİT TIR*’ları kumpasının planlayıcıları arasında bulunduğu gerekçesiyle
tutuklanan eski Adana Jandarma Bölge Komutanı Hamza Celepoğlu hakkında
şok bir iddia daha ortaya atıldı. Celepoğlu’nun İstanbul İl Jandarma
Komutanlığı’ndan*FETÖ*’cülere belge sızdırılması olayının da sorumlusu
olduğu iddia edildi.

    *2008-2010*’DA*CELEPOĞLU KOMUTANDI*

İddia sahibi emekli Jandarma Albay Hanifi Yıldırım, şikâyet
dilekçesinde, Balyoz davasının en önemli delillerinden biri olan ve
Gölcük Donanma Komutanlığı’nda*6 Aralık 2010 günü* Fikret Seçen
tarafından yapılan aramada ele geçirilen belgelerin, komutanlıktan
çıkarılıp Gölcük Donanma Komutanlığı zemin döşemesinin altına
konulduğuna dikkat çekildi. Dilekçeye göre belgelerde, gizli brifing
dosyası, istihbarat bilgi fotoları ve personel bilgileri bulunuyordu.

Dilekçede, bu olay yaşandığı sırada İstanbul İl Jandarma Komutanı olan
Hamza Celepoğlu’nun*FETÖ*’cü savcılar Celal Kara, Fikret Seçen ve
Zekeriya Öz ile dönemin*FETÖ*’cü polis müdürleri Yurt Atayün ve Ali Fuat
Yılmazer ile çok samimi olduğu belirtildi.

    *GİZLİ BİLGİLER HARD DİSKLERDEYDİ*

Celepoğlu’nun*2010*’da İstanbul’dan Bingöl’e tayin olduğu ifade edilen
dilekçede, Bingöl’e gitmeden önce İstihbarat Şube Müdürlüğü bünyesindeki
tüm bilgisayarların hard disklerini yenileri ile değiştirdiği hatta eski
hard diskleri beraberinde götürdüğü kaydedildi. Gölcük Donanma
Komutanlığı’ndan çıkan gizli belgelerin de işte bu hard disklerde
depolandığı ifade edildi.

İstanbul Başsavcılığı şikayet üzerine, gizli bilgilerin yüklü olduğu
Jandarma İstihbarat’a ait hard disklerin neden söküldüğünü ve kimlere
servis edildiğini araştırıyor. Gölcük Donanma Komutanlığı’nda*6 Aralık
2010*’da gerçekleştirilen arama, dönemin özel yetkili savcısı firari
Fikret Seçen tarafından gerçekleştirilmiş, arama sebebiyle onlarca asker
tutuklanmıştı.

http://www.ilk-kursun.com/haber/330020/eski-albay-yildirim-celepoglu-komutanliktan-cikan-gizli-belgeleri-hard-disklerle-fetoye-verdi/

a45UyF587661-170807223605 Oraj Poyraz At 0raj.p0y...@neomailbox.net
0raj.p0y...@neomailbox.net
2017/08/08  01:00 6  64  turanca...@googlegroups.com

--

Isini iyi yap.

Anonim Nasihat

Usame bin Zeyd (Radiyallahu Anh) soyle dedi : Rasulullah ( Sallallahu
Aleyhi ve Sellem ) :
Kiyamet gununde bir kisi getirilir ve cehennemin icine atilir da orada
onun barsaklari derhal karnindan disari cikar. Sonra o kisi barsaklari
etrafinda degirmen eseginin donusu gibi doner. Bunun uzerine cehennem
ahalisi o kisinin basina toplanirlar da :
- Ey filan ! Senin bu halin nedir. Sen bize dunyada iyiligi emreder ve
bizleri kotulukten nehyeder degil miydin. derler.
O da :
Evet , ben size iyiligi emrederdim , fakat onu kendim yapmazdim. Yine
ben sizleri kotulukten nehyederdim de onu kendim islerdim diye cevap
verir. buyurdu.

( Buhari )
Cehennemle ilgili hadis. Sahihmis bilenler denetlesin.

Butun dinlerin viruslerin salginina cok benzer bir akil hastaligi
oldugunu dusunuyorum.
Din mukemmel bir kulturel yapi.
Ama bu onu gercek yapmiyor ve beni gercek ilgilendiriyor.
Cicek virusu mukemmel bir virus.
Isini cok guzel yapiyor.
Ama bu onun iyi oldugu, ve yok olmasini istemedigim anlamina gelmiyor

Richard Dawkins

Grup eposta komutlari ve adresleri      :
Gruba mesaj gondermek icin      :       ozgur_gun...@yahoogroups.com
Gruba uye olmak icin    :       ozgur_gundem-subscr...@yahoogroups.com
Gruptan ayrilmak icin   :       ozgur_gundem-unsubscr...@yahoogroups.com
Grup kurucusuna yazmak icin     :       ozgur_gundem-ow...@yahoogroups.com
Arzu ederseniz bloguma da goz atabilirsiniz     :
http://orajpoyraz.blogspot.com/

BitCoin URL: 16496HKpgEEpx1d6t688HiXXdJP5jdA9xo