el que heu de mirar és quants punts uns fan falta per veure totes les
cases que voleu cobrir i quin punt seria per fer l'enllaç de la troncal

un cop ens digueu quants punts necessiteu (si els podeu anar marcant al
mapa molt millor) i quina funció faria cada un (si és l'enllaç troncal,
si serveix per donar cobertura, si és un punt intermig entre l'enllaç
troncal i un node per donar cobertura, etc etc) ja ens donareu la feina
feta

llavors faltarà comprar el material i a escampar ones wi-fi :)

El dt 16 de 01 del 2007 a les 17:10 +0100, en/na Eduard va escriure:
> Com a projecte estem parlant d'una zona de 5 Km de llarg per 1 Km d'ample,
> unes 450 Ha, amb cases molt disperses. El canto del cingle, que te la
> llargada de 5 Km per el canto Est i una alçada de 400 metres sobre Centelles
> i Balenyà, es per on suposo tindria que pujar la Troncal.
>

> Jo veig dos plantejaments, segons el que has dit, depenen del que puguin
> cobrir les sectorials.
>

> 1.- Porta la Troncal al centre de la zona i fer un node amb sectorials, que
> tindrien que cobrir 2,5 Km nord i sud i 500 metres est i oest. Les
> [...]

gil forcada

guifi.net - una xarxa lliure que no para de créixer
guifi.net - a non-stopping free network