primer perdó per fer el doble missatge, però com que hi ha gent que vull
que ho llegeixi i no està només a la llista de usuaris per això va el
correu a les dues llistes

com ja sabreu, i es va comentar, abans de Nadal, amb en Ramon (Roca) vam
anar a veure la gent d'Òmnium Cultural, tot va sortir degut al premi
nacional del consell de joventut, però vaja, que vam anar-hi

i després de xerrar i fer-la petar, per resumir-ho molt vam quedar en
que, com que els que ens havíem trobat per part de Òmnium no eren els
mandamás, sinó que estaven al consell i que per tan no podien decidir
però si demanar als jefes que su miressin, vam acordar que faríem un
document de com a molt un full explicant perquè ens serviria i els
serviria fer una col·laboració

el full ha de ser breu i introductori, no cal explicar-los les xarxes
lliures, etc etc, el que volen ells és una "carta de presentació amb les
intencions" i llavors si hi tenen algun interès ja els podrem explicar
tan com vulguem què són les xarxes etc etc

per tan seria interessant que els enviéssim aquest document com abans
millor

l'endemà de la trobada vaig anotar al meu blog de guifi algunes idees,
que podeu ajudar a millorar i completar (http://guifi.net/ca/node/6442)

P.D. Toni, ens podries dir quina data límit tenim per fer-vos arribar el
document?

--
gil forcada

guifi.net - una xarxa lliure que no para de créixer
guifi.net - a non-stopping free network