Doncs t'ha anat pels pels, perque SCV havia perdut la connexió amb Pavello. I ara té un enllaç provisional per ràdio....

Si algú demà pel matí es pot passar pel pavello per comprovar que PavelloAP té corrent... demà al matí faré alguna trcada... jo estic fora.

En/na Miquel Martos ha escrit:

Bones, mentre el seminari està OUT, he fet un enllaç ( molt saltxixero si, pero funcionant) entre BarriOsona i i Sta Cecilia de Voltregà. Es l'unic AP de la part sud a vic que he trovat bona connexió per fer-hi un enllaç WDS. ( rssi -78 ) El rendiment, segurament serà dolent, pero almenys hi ha connexió de Vic amb gurb i la zona sud d'osona. En faré un seguiment constant i de seguida que vegi seminari en marxa altre cop l'aturaré.

Perquè resultés, he hagut de canviar el canal de VicPlaçaAP-SO al canal 9.
No patiu que desfaré els canvis tant aviat es sol.lucioni Seminari.

--
Miquel Martos