el millor que pots fer és com et diuen, aprofitar els 4 ports i posar un
punt de xarxa fins a cada casa i després els que vulguin tenir wi-fi per
dintre de casa que es comprin un altre router
NO pots donar cobertura i enllaçar a guifi amb un sol router per a tot
l'edifici!

en quan a per on passar els cables, doncs això que et diu en Ramon, els
pisos de menys de 3 anys han de tenir corrugats buits per on pots
arribar des de la teulada fins a l'entrada de totes les cases

i evidentment, una sola antena a la teulada (per si no havia quedat
clar)

salut i xarxa ;)

El dj 01 de 02 del 2007 a les 21:53 +0100, en/na Ramon Canudas va
escriure:
> Si no vaig mal encaminat amb un ruter faràs ja que te 4 ports d sortida on
> pots fer una connexio per cable per a cada pis a mes si vols distribuir-ho
> per dins el blok per wi-fi tmb pots fer-ho amb el mateix router, jo de tu
> posats a fer posaria la connexio wi-fi per qui vulgui i pasaria un cable per
> a cada pis axí ja tindras muntat per si algu li fa falta en un moment
> puntual connexio per cable.
>
> En quant el tema de passar els cables, els edificis nous estan fets segons
> una llei de infrestrucctures comunes de telecomunicació ICT aquesta llei
> [...]

gil forcada

guifi.net - una xarxa lliure que no para de créixer
guifi.net - a non-stopping free network