Fet.

Suposo que funciona, perquè he anat a guifi.evt,.cat i em surt el servidor de l'escola vedrina ;)

De pas he vist que després de la moguda al CEPA, no hem perdut la connexió cap a Tona.

En/na Carles Guadall Blancafort ha escrit:
Hola,

Els que gestioneu servidors DNS podrieu afegir el domini evt.cat com a
servidor esclau dels vostres servidors la ip del servidor master és:
10.138.62.2

I si a més a més aquests servidors estan connectats a un ADSL i seria
possible muntar el domini evt.cat fent servir vistes per tal que les
consultes d'internet responguessin amb IP's d'Internet em faríeu un gran
favor!

Resum

Domini evt.cat
Master Guifi: 10.138.62.2