Aquesta és un bon projecte perquè la zona est de Vic des de sempre que ha
estat coixa. Si ho vas treballant i necessites que plantegem un projecte
de l'equipament que hi pot anar, doncs ens ho podem mirar i fer-ho.
Llavors ja veurem com aconseguim apadrinament per cobrir la compra del
material.

A Vic es va creant una xarxa troncal amb enllaços des del centre (plaça)
al nord (seminari), oest (habitat), est i sud. I, alhora, per tenir
redundància els nodes nord, sud, est i oest units entre ells formant un
anell. D'aquesta manera minimitzarem els efectes de qualsevol caiguda d'un
supernode.

A aquesta anella s'hi enllaçaran enllaços troncals de pobles veïns i entre
pobles veïns s'hi podrà construir un segon anell a nivell d'enllaços
redundants per la plana.

Ara mateix tenim tres supernodes en marxa i ens cal cobrir aquesta zona
est i el sud de Vic.

Lluís Dalmau