podem fer una pàgina a la web i que la gent s'apunti als slots que li
vagin bé :)

jo podria ser-hi tot el dimarts tranquilament

a St. Feliu no que em va bé anar-hi, però al sopar de l'IGC sí que és a
barna i amb tren hi puc arribar (tot i que ja hi va en Ramon o en Lluís
no?)

si em doneu la imatge per imprimir a dos carrers del pis, aquí a girona,
tinc una impremta que ho fan molt molt bé, me'n puc encarregar d'això i
si cal imprimir tríptics també els puc fer imprimir allà i tenir-ho tot
per finals de setmana tranquilament

El dc 11 de 04 del 2007 a les 13:34 +0200, en/na Albert Sarle va
escriure:
> Holes,
>
> No se fins a quines hores funciona el IGC aquest, jo el dimarts
> dimecres i dijous hi podria anar sortint de la feina, com a molt
> d'hora per estar a partir de les 7 i poc.
> El dilluns no que he quedat amb l'associacio de veins del meu
> barri :P
>
> Fer bulto no em costa gaire,  repartir revistes i triptics com una
> hostessa tampoc, donar conversa de segons què ja  caldria veure-ho, i
> contestar preguntes tècniques potser ja seria  més dificil, pero vaja
> que si hi puc ajudar  compteu amb mi.

> [...]
gil forcada

guifi.net - una xarxa lliure que no para de créixer
guifi.net - a non-stopping free network
bloc: http://klix.sytes.net/wordpress