Gracies per la info, la veritat es que si he trobat problemes, el node es trova
a Les Comunes (una muntanya a prop del nucli urba) i lo que es podia veure en
APs era aixo

guifi.net-RodaDipMunAPSud       ...     -84  -86  ...  12(g)
guifi.net-GranollersAPoest               ...    -88  -90  ...   12(g)

Crieu que podria fer l'enllaç cap a l' AP de Roda? gracies i salut.