La velocitat la pots canviar al linksys (en la part de vlan) o directament al pc que hi tens conectat.

En/na Albert Sarle ha escrit:
Hola Ramon,

Per ara m'he buscat un altre linksys i ja sobre la taula i li he posat la configuracio del que tenia i em pssa el mateix, alguns pings arriben , altres no...en fi...em sembla que dema comprare una ethernet nova i aixi surto de dubtes.

gracies per la resposta (tot i que no l'he entes gaire pq no se on es canvia la velocitat )

bonanit.

Albert
http://guifi.net/ca/node/2775

El 29/05/07, *Ramon Roca* <[EMAIL PROTECTED] <mailto:[EMAIL PROTECTED]>> ha escrit:

    De vegades és el vable.
    Posa de posar-lo a 10Mb half duplex i comprova.
    Realment els interfaces de xarxa dels linksysos son molt cutrillos de
    vegades, i és el primer que rep si hi ha una sobretensió.