*Hola a tots.*

* *

*Soc Manlleu-lluis-gracia  - 5630*

* *

*Em remeto per fer historia a
**http://guifi.net/ca/node/9581*<http://guifi.net/ca/node/9581>
*.*

* *

*Resulta que quan vaig tornar a connectar a SMSElTorrat va anar molt bé,
tenia una connexió de meravella. El soroll sempre ha estat bastant alt entre
83 i 95. Ara últimament aixo ha anat  desmillorant i bastant. Els pings ja
son horribles perque van desde 3 ms fins als 1400 ms, passant per tota la
gamma dels 200 i 400 ms. Aixó sense contar les vegades que no troba senyal.*

* *

*Penso que potser posant una antena+router allà s'hi podría guanyar molt i a
més la gent com jo que estem al costat de ponent (Manlleu), s'en podria
beneficiar.*

*Com veieu, el que vull es millorar l'enllaç. Les grafiques potser ara
mateix no reflecteixen el que passa, pero sols mirant els històrics es veu
la diferencia.*

* *

*Com veieu la meva proposta? *

*Val a dir que tampoc he trobat gent per fer aixó. M'imagino que la gent si
es connecta gratis ja en té prou. I a més per sobre de nosaltres planeja una
cosa que es el Wifi-manlleuenc.*

* *

*Bé ja no m'enrotllo més.*

* *