A l'atenció d'estudiants de informatica/telecos i afins que hi hagi per aqui
(que no se si n'hi ha...)

El fortia deia:

Per si tot això no fós poc:

(...) : aconseguir el titol d'enginyer superior, i òbviament amb un
projecte de final de carrera relacionat amb guifi.net i/o els seus >serveis
associats, dels quals n'hauré de parlar amb vosaltres, per tal que
m'encamineu una miqueta sobre possibles opcions >que puguin ser interessants
per a la infraestructura de guifi.net. Jo, per la meva banda havia rumiat
alguna cosa relacionada >amb "multicasting streaming video" sobre les
adreces normals, és a dir, una mena de traducció d'adreces multicast a
unicast, >tot i que en desconec la viabilitat (tinc altres idees, però
aquesta si no semblés ciencia-ficció, com a mínim per a un projecte >de
final de carrera, crec que podria ser interessant).

No se que pensareu els de la casa, pero si seguim en creixement, que
seguirem, hauriem de començar a muntar projectes de R+D+I lligats a
guifi.net. Si tot ho han de desenvolupar els 4 historics de sempre temop per
la seva salut...No se si els "historics" hi esteu d'acord, pero a mi em
sembla perfectament factible. I si no, com a mínim estudiants en practiques,
becaris i coses així... El conveni el podria fer alguna entitat que tingui
nodes a guifi.net (ajutaments, per exemple), mentres guifi.net no tingui
entitat juridica

L'altre dia varem estar parlant (Ramon Roca i un servidor) amb un
"capitoste" de I2cat (www.i2cat.net) (mireu qui hi ha al patronat) i semblen
molt interessats amb ajudar a desenvolupar tecnologicament guifi.net, ja que
just aquest capitoste es un evangelitzador (ja des de els principis dels 90)
de les xarxes TIC ciutadanes, i n'ha impulsat mes d'una, i l'interessa el
projecte. Penso que hi ha possibilitats... No se si per aqui hi ha mes
informatics i telecos que vulguin fer projectes final de carrera o doctorats
o recerques lligades a guifi.net que serveixin per a desenvolupar
tecnicament la xarxa, pero ara seria el moment de manifestar-ho ;-)

Sembla que vindran al SAX, als dies dels desenvolupadors. Bon moment per
contactar i petar la xarrada sobre aquests temes.