Ostres, doncs ja provare lo de la DNS.... l'haig de configurar al router,
no??

lo del proxy, ja ho tinc correctament posat al navegador...

Però.. si miro les grafiques del meu node, em surt la primera en blanc, i la
segona tota pintada de groc.... per tant, això vol dir que malament, no???
normalment surt la grafica verda, que ens mostra el trafic de dades, no???

El 07/09/07, Joaquim Roca <[EMAIL PROTECTED]> ha escrit: