Bones, hi ha cap servidor p2p funcionant ara mateix? He provat el dcc (els
programes que el suporten en linux són....) i no podia connectar a
utopia.guifi.net

Jo vull fer una mica de leecheig (també enviar eh :P) així que si ens posem
d'acord en un sistema que tingui un bon suport i suporti diversos servidors
(que si cau un quedi l'altre) jo hi puc posar el meu pc, no és l'estabilitat
en persona, però alguna cosa fa :)

He estat provat la línia fins a SantHipòlit i tela, 450-600Kb/s, gens
malament :)

Ja sabeu, ara que estic dintre posaré alguna que altre màquina a treballar,
que els hi surt la pols de no fer res :S

Està clar que el primer que he de mirar de fer és un mirror a la xarxa de la
meva distribució de linux, gentoo, que veig per aquí molt fedora i debian :P