Doncs volia demanar a veure si algú sabia com es pot comprovar si una tarja
wifi d'un RouterOS funciona correctament. El cas es que despres de les
tempestes de l'altre dia ja no veig res de res, i no fa res que està muntada
><

He provat de fer scans en busca de senyal, però no em troba res de res, però
alhora el RouterOS tampoc em mostra cap senyal d'error queixant-se d'un mal
funcionament de la tarja.

Sabeu alguna manera de verificar que estigui relament morta la tarja i no
sigui un problema de configuracions de l'aparell?