Hola, a veure si algú em dona alguna explicació del que m'ha passat.

Resulta que em deixa de funcionar internet, i com a la meva zona és habitual
això, decideixo esperar uns dies a que es solucioni i que algu reinicii o
fagi el que sigui al proxy de manco.
Passa el cap de setmana, i em conecto desde la feina a guifi.net per mirar
els nodes del meu poble, i veig que a tots els hi funciona be, i que durant
el cap de setmana, també els ha funcionat.

decideixo anar a casa, per reiniciar el meu router de les golfes, i em trobo
que no hi puc entrar, no te el pwd de sempre que és "guifi", a més, veig que
ara es diu guifi.net-test i esta en mode AP.... finalment trobo el pwd que
era admin, i veig que esta tot desconfigurat.
Li he passat l'unsolclick, i ara ja tot ok...

el que em pregunto, és... algu ha entrat al meu router i me l'ha
desconfigurat??? ell sol s'ha posat als valors de fàbrica o alguna cosa
semblant???

Que en penseu??
Merci.