2008/3/17, santisam <[EMAIL PROTECTED]>:
> be si puc avui probare lo del hosts allow
> s'ha d'apuntar les ips dels pcs de la xarxa en algun altre lloc?
> entenc que l'ordre 192.168.1. dona acces a tots els pcs 192.168.1.x no?

Exacte, 192.168.1.x

> sobre el force group i el force user
> quin group i user tinc de posar al linux? es l'usuari del pc? o es un usuari
> del linux?
> jo volia entrer-hi sense user ni password, pero si es fa un user es te que
> posar en algun lloc del linux o del samba, no?
> fins al disc jo i puc arribar i llegir, el problema es que no hi puc fer res
> be, anire probant, de tota manera s'accepten mes idees, je,je

En l'exemple que jo t'he posat (sense force user), no faig servir cap
user ni pass per accedir al share des de windows XP, es totalment
obert a qualsevol que hi accedeixi des de 192.168.1.x.

Ull si el mateix servidor on tens el disk-usb també fa de servidor de
VPNs, o tens algun dispositiu a dins de la xarxa que fa NAT cap a
dins, no fos cas que hi accedis algu de fora.