Com diu en Jordi, des de fa uns mesos els mikrotiks venen de fabrica
amb la 192.168.88.1, i amb un dhcp que dona una IP dins d'aquest rang.
Això ho han fet perque a vegades el tema d'entrar amb el winbox via
MAC fallava, sobretot amb el winbox en linux.

La primera vegada que arrenques el mikrotik, si estas connectat via
cable serie, et pregunta si vols que activi la confguracio de fabrica
(192.168.88.x).

Si li fas un /system reset-configuration, et tornara a posar la
192.168.88.1. S'ha de borrar de les interfaces, i el pool del dhcp.

El 05/04/08, imakoki <[EMAIL PROTECTED]> ha escrit: