Hola, primer de tot m'agradaria dir per qui li pugui interessar, que
l'iphone en la majoria d'aplicacions que porta, funciona a través de guifi.
Això va ser una agradable sorpresa, ja que tenia por de que no admetés
proxys, o be, que els admetés, però no gestionés be el tema de usuari i
password.
Per tant molt be per l'iphone. Puc navegar, i utilitzar varies aplicacions
que ja porta instalades.

El dubte que tinc ara, és sobre el correu. Jo utilitzo gmail com a correu
electronic, evidentment, puc accedir al meu compte a través del navegador
del iphone, sense cap problema, però l'iphone te un apartat especial per
configurar el correu electronic.. es a dir.. com un "outlook express".
Em deixa triar utilitzar correu POP o correu IMAP. Veig que gmail admet els
dos sistemes, però quan intento configurar-ho, sempre m'acaba donant error
de connexió.

Es possible que els proxys no permetin treballar amb els ports que utilitzen
el pop3/smtp i el IMAP??

Com que imagino que no ho permeten.. hi ha cap manera de fer-ho??

Merci.