Ho vaig provar fa temps, no ho recordo gaire ... En principi sembla
que la primera part la tens bé. Pero el  /etc/ssh/sshd_config que has
de modificar perque escolti al 443 és el del servidor al que has de
connectar, pel que has dit és un de l'Autonoma ... no se si tens accés
de root a aquest servidor per fer que el ssh "escolti" pel 443 ...

Per això et deia que demanesis als admins del teu proxy (Ausa) a veure
si poden afegir aquest acl al squid.conf:

acl SSL_ports port 22  # SSH

Ia veure si estas de sort i funciona:

ssh [EMAIL PROTECTED]

Tenint el corkscrew i tot l'invent configurat com di asl manuals,
Sense el "-p 443", ja que el faras anar pel default (22).

Es més fàcil que possin aquest acl al proxy que no pas que et donguin un shell.

El 3 / juny / 2008 11:18, Jaume Devesa <[EMAIL PROTECTED]> ha escrit: