2008/9/19 Eduard:
> Estaria bé fer-ho així. Es qüestió de posar-ho en marxa, però primer crec
> que caldria concretar alguns punts:
> 1.- Com ho veus Valeri?
> 2.- Confirmar la presencia del tècnic basc.
> 3.- En primera instancia, la xerrada la faràs tu roger? Idioma de la

si no hi ha ningú més que ho vulgui fer, ja la faré jo, però penso que
estaria bé que algú més tb comencés a fer-ne, més que res per posar en
escena això que tothom és igual...

> xerrada?
> 4.- Mirar de reservar la primera sala, (sembla que ara hi ha molta
> activitat)

però si ho fem el mateix horari del guifi.lab...

> 5.- Mirar si hi ha un projector i pantalla disponible

això sí que ho hem de començar a sistematitzar... els de riereta no en
tindrien un?

--
roger