Linea "desagregada" i annex M, vol dir que ha de ser sobre
centraletes/xaraxa de Jazztel oi? Ja m'han dit que en el meu cas han
de fer servir la xarxa de Telefonica, i que haig d continuar pagant el
manteniment a Telefonica. Per tant res de tot això.

El 5 / octubre / 2009 17:15, Ricardo <ricard.lo...@gmail.com> ha escrit: