L'altre dia ho parlavem a riereta. Els AP's tenen que està ben repartits
perquè la potencia d'emisio dels portàtils sigui baixa. Pero encara i així
(segur que es un desmadre) jo penso que es una animalada tenir als xavals
tot el dia amb una radio a 30 cm del nas i aules amb 20 o 30 radiós radian
durant un pilot d'hores.
L'ho dolent d'això es que a part de la possibilitat de carregar-se a una
generació que ja ho han fet varies vegades i ja hi estan acostumats i tots
ho acceptem, és que li donaran les culpes a la tecnologia wifi i no a la
forma d'aplicar-la.

Eduard.