Avui al migdia anem a veure el lloc des d'on traurem la connexió a
Internet amb en Josep, segons com  ho veiem ja enviarem un missatge a la
llista.

En tot cas però hauríem de quedar o bé a Riereta o bé, si els d'Òmnium
ens el cedeixen avui, a Òmnium mateix, tot i que llavors dependrem dels
seus horaris i no dels nostres...

Salut!!

El dv 09 de 07 de 2010 a les 10:30 +0200, en/na Ricardo va escriure:

gil forcada

bloc: http://gil.badall.net