Bones,

Avui s'han fet moltes coses i ara mateix no tinc temps de resumir-ho (ho
faré al vespre a casa amb calma). Deixar per endavant que avui almenys
que jo sàpiga no es queda enlloc i es quedarà demà al matí directament.

En el correu que enviaré i els que enviarà suposo en Josep quan estigui
ja a Olost suposo que us mirarem de fer un resum de com està tot plegat
i començar a planificar com actuar demà al matí per ser el màxim
d'eficients en el muntatge i les proves.

Sou collonuts!!!

SAX!!!

--
gil forcada