Bones,

Un breu avançament del gruix d'informació que vull donar al vespre quan
ho hagi recopilat tot:

- Quedem a Òmnium Cultural (mapa [1]) a les 10 (jo segurament ja hi seré
una estona abans)
- Porteu totes les eines que tingueu, lladres de corrent, extensors de
corrent, etc etc
- Seria bo que si algú té patins de línia o bici pugui portar-ho, ja que
si algú ha de portar coses d'un punt a l'altre del recorregut de la
manifestació pot acabar molt esgotat (i més amb les temperatures que ens
mourem demà)
- Porteu roba preparada pel que anirem a fer, no vingueu amb xancletes
que acabareu amb els peus destrossats (no vingueu amb xiruques
tampoc :D), penseu també amb barrets, crema solar, ulleres de sol ...

Diria que no em deixo res (per ara). Al vespre més notícies.

Salut!

[1] http://maps.google.cat/maps?f=q&source=s_q&hl=ca&geocode=&q=%C3%
B2mnium+cultural,
+barcelona&sll=41.343825,-0.241699&sspn=9.433372,18.94043&ie=UTF8&hq=%
C3%B2mnium+cultural,&hnear=Barcelona,+Catalunya&t=h&z=16

Salut!

--
gil forcada

bloc: http://gil.badall.net