Totalment d'acord, però no es poden comparar la magnitud de les
mobilitzacins fetes per indymedia o la haine, amb el que va passar l'altre
dia. Tothom sabia que quan es parlava de la primera mani 2.0 es referia a la
primera mani massiva a casa nostra amb utilització d'eines 2.0 (facebook,
twitter,  ...); a més, si no vaig errat l'objectiu no seria ben bé el
mateix, en el cas d'oaxaca, per exemple,  es feia per parar la matança
d'innocents mitjançant la publicació en directe de vídeo ... i va funcionar
si no recordo malament.

D'aquí un temps, al nostre país, quan la gent parli de la primera mani 2.0
soposo que parlarà de la del 10j, i potser diran que les primeres intentones
mundials s'havien fet a altres llocs... és com lo de seattle.. quants
vegades hem llegit que allà va aparèixer el moviment antiglobalització? i
tots sabem que és mentida perquè hi ha un recorregut previ.

Moltes gràcies a tothom pel que es va muntar l'altre dia.

El 15 de juliol de 2010 0:17, Narcis Garcia - GiLUG
<informat...@actiu.net>ha escrit: