A parer meu, lo fet, fet està...  Vull dir que millor deixar-ho com està,
perquè és impossible canviar la denominació de les zones sense
polititzar-ho, i tots sabem que aquestes discussions en organitzacions com
la nostra condueixen a mals rollos, que en el fons no condueixen a en lloc.

SAX!!

El 6 de novembre de 2010 19:53, Eduard <eduard.gu...@gmail.com> ha escrit: