El dc 01 de 12 de 2010 a les 11:17 +0100, en/na al va escriure:

> Sebastián, por favor, conozco el caso concreto de Jordi, ya llevamos
> tiempo hablándolo, somos socios en la misma cooperativa, tiene interés
> en llegar vía guifi, que yo conteste no impide que nadie más comente,
> seguramente estés de acuerdo en todo lo que he dicho, etcétera.
>
> Por otro lado guifinet siempre ha sido un proyecto abierto, si mencionas
> al patronato como en una jerarquía ya la hemos cagado.

Els recursos que està mirant de posar en marxa el patronat no deixaran
de ser un servei com qualsevol altre servei que està connectat a la
xarxa (com una ADSL, com un servidor meteorològic, com una càmera IP...)
i sempre és qui ofereix aquest servei (en aquest cas concret la
fundació) que decideix com ofereix aquest servei.

Que els recursos/serveis que vagi a posar la fundació siguin connexió a
Internet directe a través del propi AS de la fundació, etc etc no deixen
de ser detalls, igual com son detalls qui està pagant al factura de
l'ADSL i l'electricitat del proxy.

> Por otro lado "el patronato" ya está bastante harto de que por cualquier
> chorrada vayan a llorarles a ellos... Que es lo que está pasando desde
> algunas posiciones.

En això estic totalment d'acord, si una cosa no són el patronat i la
fundació és mediadors entre parts, per això ja hi ha molts serveis
socials :)

Salut!

Gil Forcada

bloc: http://gil.badall.net