Nota d'introducció:
(continueu per la llista de  guifi usuaris si us plau)

La idea és fer una trobada al Citilab el dia 15 de gener. La primera
idea era fer-la sobre desenvolupament web (com millorar el drupal de
guifi i els mòduls específics de guifi per drupal) però ara ja s'ha
ampliat a parlar també de l'aspecte social de guifi.

Com que queda un mes, ho podem gestionar per la llista d'usuaris, així
que tots els que tingueu interès en assistir-hi i explicar alguna cosa
afanyeu-vos, ja que com abans poguem reservar espais al Citilab serà més
fàcil coordinar-ho tot plegat.

La resta del missatge més avall.

El dc 15 de 12 de 2010 a les 01:32 +0100, en/na Josep Vives va escriure:
> [...]
>         tot el
>         que s'està fent a Telvent, algun mini-curset d'introducció a
>         guifi per a
>         nouvinguts (si es fa promoció des del Citilab i nosaltres
>         mateixos), etc
>         etc
>
>         No un SAX, però si un mini-SAX :)
>

> Em sembla de fabula!.
>
> Jo proposo un taller d'analisi daspectes socials (etics, politics,i
> economics, sociologics, juridics..)
>  del projecte/comunitat/xarxa, que no tot ha de ser "geek" a
> guifi.net. De fet, es tant important lo social com lo tecnologic a

Sempre ho hem cregut això a gufi, el que faltava era algú (veig que tu
ja t'hi proposes) que liderés tot el tema ;) Entre tots ho farem tot!!

> Una proposta concreta: ponencia de la tesis del doctor yann (si ell en
> te disponibilitat) seguida de debat. A veure si ens reunim
> "investigadors socials" i comencem a fer bullir l'olla de nous
> projectes de analisi participatiu de guifi i de un "core" de gent
> interessada en aquests aspectes.

Apa doncs ja tenim dos sessions paral·leles: una per el desenvolupament
de la web i l'altra per els vostres temes!

>         A algú li sembla mala idea/massa d'hora/mal lloc/etc etc?
>
>         Josep, fins quan tenim de temps per confirmar-li els detalls?
>

> De moment ja ho tenirm "reservat", no m'han dit terminis ni hem parlat
> de detalls, suposo que mentres concretem la 1a setmana de gener n'hi
> ha prou.

Si volem fer (de moment) dues sessions paral·leles hauríem de tenir dues
sales. Podries demanar si podem disposar d'un parell o tres de sales?
Com que també tenen les taules on tothom es pot connectar i petar la
xerrada a banda ja n'hi hauria prou.

> Per cert, avui he passat pel guifilab del citilab i sembla que ho
> podrem retransmetre en "live" a traves de la infrastructura i el
> canuto de citilab.

Uf! Vaig tant de bòlit que ni hi havia pensat! Hem de millorar la
comunicació de quan les fem, etc etc!!

> Ergo, que si es un mini-SAX podrà ser-ho presencial i a distància. La
> camara ja la tenen ells, simplement algu de nosaltres l'hauria de
> operar si volem anar mes enllà del tripode i el pla fix... Hem estat
> parlant de posar micros etcc... vaja que podriem fer un streaming en
> viu de qualitat...

Perfecte!

Segur que l'Eloi, en Ricardo i tots els interessats ja voldran aprofitar
i potser es podria fer fins i tot alguna xerrada al respecte :D

Al final amb la tonteria sí que serà un mini-SAX :)

SAX!

> [...]
>         >         SAX!
>         >
>         >
>         >         > A l'ataqueeer!
>         >         >
>         >         > Josep
>         >

>         > guifi-webdev mailing list
>         > guifi-web...@llistes.projectes.lafarga.cat
>         >

>         --
>         Gil Forcada
>
>         [ca] guifi.net - una xarxa lliure que no para de créixer
>         [en] guifi.net - a non-stopping free network

Gil Forcada