El ds 18 de 12 de 2010 a les 13:57 +0100, en/na Josep Vives va escriure:
> Hola,
>
> Perfecte!.
>
> Fa dies que volia proposar-ho. Una llista de "projecte" on proposar i
> debatre iniciatives: organització, accions a fer, estructuració
> general del projecte... per a gent "implicada" en recolzar al
> projecte. Jo la faria no publica si hem de parlar de coses
> "estrategiques"... La meva idea seria la llista de la "governança" del
> projecte, que te mil arestes, moltes de les cuals els patinen a la
> immensa majoria de subscrits a "usuaris"

En tot cas si es vol (i cal realment) se'n pot fer una altra de privada,
però també en cal (i aquesta si que sí) una de pública com la que ja
s'ha creat.

O sigui, que aquest fil que encetes ja hauria d'anar allà :P

SAX!

Gil Forcada

bloc: http://gil.badall.net
planet: http://planet.guifi.net