He pensat que es podria aprofitar aquests(s) event(s) per a muntar una
paradeta per a vendre merchandising  de guifi (i altres). Tenim coses per a
vendre? Que us agradaria que hi hagués? Hi vindrà algú amb nens?. Com ho
veieu, val la pena?

Lo dels nens ve perque jo hi aniré amb els meus i vista l'experiència del
battlemesh v3 a Italia les mandanguetes del Tux tenen éxit assegurat si hi
ha canalla :D
En principi de la paradeta ens en podriem fer càrrec la meva familia però no
pas totes les hores, o sigui que si aparegués algún voluntari més seria
d'agraïr