Hola a tots

No sabia si escriure-ho només a l'EXO o a les llistes, al final tiro pel
dret i ho passo a tot arreu

La questió és que ens ha sorgit la oportunitat de llogar un accés a un FO
comercial (en principi 50mbits simetrics) al poligon industrial de Bufalvent
a Manresa. Uns quants usuaris/admins de Manresa ens estem plantejant de
llogar-la de forma conjunta i portar-nos-la cap a casa via guifi (i
prescindir de les nostres adsl's). Tenim pensat posar alguns serveis
"privats" i altres de públics, (ftp, proxy per a substituir el que es
perdrà...).
El que no hem aclarit encara és com organitzarem "socialment" aquest
tinglado i per això penso que els de la EXO ens podeu ajudar. Jo hi veig dos
possibilitats "extremes" i totes les opcions entre les dues. Un extrem és la
constitució d'una associació que sigui qui ho faci tot i l'altre extrem
seria que l'amo del node llogués l'accés al seu nom i cobrés a cada usuari
trinco-trinco.

Ara les preguntes:
1-. Com ha organitzat (social i tecnica) la EXO l'accés via Catnix?
2-. És possible que fos la EXO aquesta associació que llogui l'accés i etc
(no cal dir que els interessats també aportarem esforç a més de la pasta)?
3-. Que hem de tenir en compte (algunes coses les tinc clares, però segur
que se'ns n'escapa alguna)?

Suposo que ens veurem al battlemesh/SAX però ens interessa avançar ràpid en
aquest assumpte
SIau

PS: si algú proper hi està interessat que ens ho faci saber