He vist la notícia i m'he llegit per sobre la resolució de la CMT.
Realment m'ha sorprès.
El cas de Viladecans, m'ho he mirat molt per sobre, és un concepte de xarxa oberta diferent del nostre, la xarxa no és de l'usuari, és d'una societat municipal. El trobo molt interessant, encara que dubto que gaires Ajuntaments tinguin capacitat/voluntat per realitzar actuacions com aquesta.

Haurem de veure com evoluciona, no donaria per fet que la CMT doni la raó a Telefónica, de fet per començar ja els ha denegat la seva solicitud de confidencialitat, que francament, és molt surrealista.

Però si que hem de veure com evoluciona, perquè si que és cert que la CMT té una actitud de limitar la capacitat d'actuació de les AAPP, i en aquest cas l'actuació la realitza una societat pública com un Ajuntament. Si apostem, jo diria que la CMT denegarà el recurs a Telefónica a no ser que algun altre operador també protesti, cosa que dubto que passi.

En el nostre cas, jo crec que en principi no hem de protestar: El model és municipal, no és igual que el nostre, però sembla clarament que està orientat a cost, i que ho posen a disposició de qualsevol operador. Crec que legalment és totalment correcte com ho fan.

Al 02/03/11 20:25, En/na Ramiro Magallanes ha escrit: