No hem referia a que estigues mal comunicat, xDDD. A Hospi si que estem mal
comunicats, xD.

De moment ja no s'arriba a poder preparar res, no hi ha temps per preparar
les maquines que hauran d'estar al WBMv4 i SAX si es vol fer streaming.

Jo no anire al SAX i aquesta setmana la tinc molt liada de feina i altres
temes de guifi, per tant algu s'hauria d'ocupar, pero... ja veurem.

Salutacions

Ricardo