Hola Roger,

Està clar :) jo he enviat aquest mail a dues llistes, però per separat :) Ja tinc filtres, però no deixa de ser una absoluta guarrada veure el mateix

El teu llenguatge insultant m'ha ferit de veres la meva sensibilitat.
Gràcies per la teva inestimable contribució.

Em sap greu, no era la meva intenció fer-te sentir malament ni a tu ni a ningu, és un tema que a vegades em treu dels meus cabals, un altre cop perdó per ofendret.

A part, penso que podriem donar això per tancat, jo només volia fer una petició i no cal que acabi en un flame :)

Salutacions i disculpes a qui hagi pogut ofendre

Martí