עדיף להשאיר את הפילוסופיה לשלב מאוחר יותר - לא להתחיל בזה את ההרצאה.
קודם תראו מה יש ומה זה, סובבו את שולחן העבודה לכל הכיוונים מצידי כדי
שאנשים יקשיבו, ואז תגידו להם "עבדנו עליכם - זו רק העטיפה" - ותרדו לפרטים
- פילוסופיה, כונן C, שורת הפקודה....

   כמובן, מי שקובע מה יהיה בסוף, הוא מי שמתכנן את ההרצאה ומעביר אותה. כל
                            דברי הם הצעות בלבד, ואין עליהן שום אחריות ;)

                                                                   --גיא