From: "jb" <[EMAIL PROTECTED]>
Date: Mon, 08 Aug 2005 11:08:25 +0800
Subject: Re: [harakahdaily] Kelebihan Bulan Rejab

HTML Attachment [ Download File | Save to Yahoo! Briefcase ]

Assalamu'alaikum WRWB!

Saya seolah-olah terpanggil untuk mengulas sedikit terhadap petikan-petikan berbagai hadis Rasulullah SAW yang telah dimajukan melalui beberapa email ke Yahoogroups ini dan Yahoogroups yang lain. Kebanyakannya menyentuh fadhilat sesuatu amalan atau ibadat, manakala yang lainnya berhubung dengan kelebihan sesuatu amalan pada waktu-waktu atau bulan-bulan tertentu, seperti dalam kes dibawah ini.