En bemærkning fra Michael Q, Kerteminde:

==================BEGIN FORWARDED MESSAGE==================
>From: "Quottrup,Michael MQ" <[EMAIL PROTECTED]>
>To: "steen" <[EMAIL PROTECTED]>

Hej Steen

Så er isen på retur og jeg tager en rask tur een af den nærmeste dage..
men jeg kom lige til at tænke på dette...

Jeg ved at der er et kanon foredrag med John Andersen i Odense den
050203 arr. af spejdersport.
Kan du hjælpe med af formidle dette til de fynske roere...

Jeg har tidligere hørt hans foredrag i KBH og jeg kan kun anbefale det
til folk, hvis man interessere sig for naturen, grønlandske kulturer,
jagt og ikke mindst kajakroning/teltning...
Jeg har også læst hans bøger - og hvad nogle måske mener han mangler
som forfatter har John bestemt som foredragsholder...

Se mere
www.danmarksekspeditionen.dk

Venlig hilsen

Michael Quottrup