Mit bud på et low-budget vinterdress, er at tage til et overskudlager og få fat i noget olieregntøj til ca 200 kroner, noget uldundertøj, uldsokker etc. Så kommer hemligheden, med idrætstape taper du arme, ben og livet. Vupti - du har en hjemmelavet tørdragt til godt under en plovmand. Ikke så god, men til en brøkdel af prisen !  Tro mig, det virker.

Mvh
Ulrik Rasmussen

-------Original Message-------

Date: 31. marts 2003 21:41:03
Subject: vinterbeklædning

På trods af at det heldigvis går mod lunere tider, så skal jeg til at
sammensætte min første vinterbeklædning til vintersejlads. Diverse kataloger
og hjemmesider reklamerer om fremragende produkter, men noget må vel være
bedre end andet. Er der nogle, der vil øse af deres erfaring hvad angår tøj
til om vinteren til en SU begrænset nybegynder?

Hilsen Allan

---

.