> HTML har jo en facitilitet til formålet. Den hedder muligvis en "form", jeg
> husker det ikke præcist. Den er nem at lave, og ikke særlig pyntelig. Jeg
> kan i princippet godt lave sådan en.

Så vidt jeg husker sendes resultatet af en sådan form som mail til (f.eks)webmasters
adresse, som kommafil. En sådan kan nemt smides ind i et regneark (herunder et
unævneligt program fra et Seattle-baseret firma) eller andet database-håndterende
program, og derfra uden videre konverteres til HTML og uploades, evt både som html og
som kommafil, så folk selv kan sortere og indlæse i andre programmer, og elektroniske
dimser.

Ole Kj.

http://www.operamail.com
Get OperaMail Premium today - USD 29.99/year