KK>   Interessant læsning for kender !!!!

  undskyld !!!!!!!!!!

  jeg fik vist gemt den i mit openoffice format og det kan i nok ikke
  læse så nu er den som html.
--
M.V.H
Kjeld

---

Eksperter stoler ikke på Microsoft

1. april 2003 kl. 12:17 - Erhverv

75 pct. af de sikkerhedseksperter, der er ansat hos store amerikanske selskaber, mener, at Microsofts programvare ikke er sikre nok.

Det skriver News.com. på baggrund af en undersøgelse, som Microsoft selv har bestilt fra meningsmålingsinstituttet Forrester.

Af undersøgelsen fremgår det, at 77 procent af eksperterne er bekymrede, når de bruger Windows.

89 procent holder dog alligevel ved det produkt, som de tvivler på kan løse deres sikkerhedskritiske opgaver på tilfredsstillende vis.

Undersøgelsen er foretaget blandt amerikanske selskaber med en omsætning på mere end en milliard dollar.

Den amerikanske softwareproducent brugte sidste år megen energi på sin 'Trustworthy Computing'-kampagne, der netop skulle forbedre selskabets image, hvad angår sikkerhed.

En talsmand for Microsoft siger, at det tydeligvis ikke bliver let at nå målene i 'Trustworthy Computing'.

Han erkender, at det formentlig vil tage flere år.

Besvar via email