On Tue, 10 Jun 2003 10:34:49 +0200 (CEST),
[EMAIL PROTECTED] wrote:

til dem der gider,

>nødvendigt med reklamer for jeres respektive forretninger, udover at I jo
>kan lave navn klikbart,

Laves et navn som link, sendes brevet somregel automatisk som HTML -
entotorden, så fylder det 10KB, hvor fedt er det lige..?? Farout's
sidste mail er et udemærket eksempel. Nej - det er ikke personligt.
;)

Fra min tid som Outlook bruger kan jeg huske at kom man for skade at
skrive http:// foran en URL - vupti, så mente Outlook at brevet
skulle sendes som HTML - mig irriterede det helt vildt.!

Vil man have fat i en forhandler, mener jeg ikke det er et problem at
kopiere URL'en til browseren.
--
steen
---