Hej!

I lystfiskerkredse har vi i perioder nogle drabelige krige med
fritidsfiskerne. Lystfiskerne er jo så hellige ;-) og fritidsfiskerne er
nogle samvittighedsløse banditter. :-(

Når jeg oplever uoverensstemmelser med gældende lovgivling eller lokale
regler på området, griber jeg ikke til selvtægt. Jeg kontakter rette
instans, som er Fiskerikontrollen. Love, visse regler og telefonnumre
findes på  www.fd.dk

Jeg skal samtidig tilføje, at jeg mange gange har haft lyst til at gøre
ting ved redskaber og fritidsfiskere i aktion, men så kommer jeg til at
tænke på det hærværk og de trusler på livet, som jeg har hørt om andre
lystfiskere er blevet udsat for, og så får Fiskerikontrollen en lille
hilsen.

Ovenstående gør naturligvis ikke Bo's oplevelse bedre, og jeg kan levende
forstille mig den ærgelse man stå med efter uheldet.

/Bjarne

Denne besked var sendt af Bjarne Poulsen<[EMAIL PROTECTED]> fra webforum Havkajak Snak.
<http://nx.dk/~havkajakroerne/php/phorum-3.4.2/read.php?f=7&i=244&t=243>

Besvar via email