Hej

Jeg overvejer på et tidspunkt at investere i en polyethylen havkajak.
I den forbindelse bør det nævnes at jeg er en novice på området og således
ikke har nogen nævneværdig erfaring med kajakroning.

Igennem min præresearch på nettet har jeg fået kig på P&H's Capella, der
efter sigende skulle have gode sejlegenskaber i form af sødygtighed og god
stabilitet samt være temmelig hurtig af en polyhavkajak!

Så var det at jeg gerne ville høre, om der er nogen derude, der har
erfaring med Capellaen? Og/eller et bedre forslag?!

Bedste hilsner
Jakob

Denne besked var sendt af Jakob Højriis Markussen<[EMAIL PROTECTED]> fra webforum
Havkajak Snak.
<http://nx.dk/~havkajakroerne/php/phorum-3.4.2/read.php?f=7&i=249&t=249>

Besvar via email