Jeg vil supplere med et antichock-tæppe - de dér alutæpper.

Blandt forbindingerne vil jeg have en enkelt trykforbinding. (Man får
næppe brug for to, for efter den første er ferien alligevel slut)

Desuden har jeg en lighter i førstehjælpstasken. Man skal kunne tænde
ild.

og så har jeg creme til efterbehandling af solskoldning, men den kunne
lige så godt høre hjemme i toilettasken......

og tyggetabletter mod halsbrand, men det er ikke nødvendigvis et alment
problem :)

Nødraketter vil jeg ikke placere i førestehjælpsudstyret men på kroppen,
ligesom mobiltelefonen. Hvis der virkelig bliver brug for dem, så nytter
det ikke, at man skal i land for at fiske det frem. Ligeså med nødration
(altid chokolade i lommen) og nødlys.

Hilsen Eva

Denne besked var sendt af Eva Henriksen<[EMAIL PROTECTED]> fra webforum Havkajak Snak.
<http://nx.dk/~havkajakroerne/php/phorum-3.4.2/read.php?f=7&i=283&t=277>

Besvar via email