Jeg vil gerne minde om vores arrangement d. 7. september i Gilleleje, som er slået op på havkajakroernes kalender.
Arrangementet er åbent for alle, der interesserer sig for havkajak.

Udskrift fra kalenderen:

7. September - Gilleleje Ro- og Kajakklub Gilleleje Ro- og Kajakklub vil gerne være vært ved et "Vis dit rovand" arrangement søndag d. 7. september. Klubben inviterer til morgenkaffe eller te kl 9:00 i vores klubhus yderst på Østmolen ved Gilleleje Havn, hvor vi aftaler dagens ture. Turene vil blive afpasset vejret og deltagernes lyst og evner. Hvis der er stemning for det udvides arrangementet til også at omfatte lørdagen. Mod et beskedent beløb kan der overnattes i klubhuset fra fredag til lørdag og fra lørdag til søndag. Desuden ligger der en lille gratis naturlejrplads ved Nakkehoved kun 3 km fra klubhuset. Giv besked om dit ankomsttidspunkt. Tilmelding: Alan Bjerre e-mail

Jeg må desværre meddele, at adgangsforholdene fra søsiden til naturlejrpladsen ved Nakkehoved er meget dårlige på grund af store sten, som gør det vanskeligt at gå i land og lægge kajakkerne op på bredden. Til gengæld er man velkommen til at sove i vores klubhus mod en betaling på 25 kr. per overnatning. Medbring selv liggeunderlag og sovepose.

Medbring gerne frokost-madpakke, hvis du er interesseret i at ro en længere tur.

Hvis du ønsker at deltage i arrangementet, må du meget gerne kontakte mig på [EMAIL PROTECTED]

Lad mig vide, hvis du planlægger at komme tidligere og vil overnatte i vores klubhus.

Med venlig hilsen

Alan Bjerre

Besvar via email