Hej.

Er der nogle der har nogle tips og ideer til hvordan man udruster en
havkajak til at fungere som en slags kravlepram eller trækpram. Jeg tænker
især på det skjul der skal sidde foran roeren, fastgørelse af sløringsnet,
fastgørelse og håndtering af haglgevær mv. Mine ideer går i retning af at
lave et skjul i en rørbøjle konstruktion, evt. med en fals hvor geværløbet
kan ligge og så betrække det med net.

Som sagt, tips og tricks modtages gerne, evt. send til e-mail adressen,
gerne med billeder.

mvh.
Bjarne

Denne besked var sendt af Bjarne Sørensen<[EMAIL PROTECTED]> fra webforum Havkajak
Snak.
<http://nx.dk/~havkajakroerne/php/phorum-3.4.2/read.php?f=7&i=433&t=433>

Besvar via email