Hej

Jeg har en Hasle Explorer som jeg lige har købt, og jeg tog straks ned til
vandet for at prøve at kæntre i den for at se om jeg kunne "re-entre" den.
Jeg kan kun en teknik og det er at kravle op agter fra og kravle hen til
brønden hvilket lykkes fint, men det kan simpelthen ikke lade sig gøre for
mig at komme ned i brønden uden at kæntre.
Jeg har så hørt at man kan få nogle oppustelige ting som man sætter på den
ene ende af pagajen for på den måde at have en slags "udrigger" således at
det er nemmere at re-entre kajakken fra siden. Hvad bruger I?
Desuden kunne jeg godt tænke mig at deltage i et kursus ang.
kajaksikkerhed, men jeg kan ikke rigtig finde nogen sådan i Roskilde eller
omegn - er der nogen som ved noget om dette?

På forhånd tak
Michael

Denne besked var sendt af Michael Rasmussen<[EMAIL PROTECTED]> fra webforum Havkajak
Snak.
<http://nx.dk/~havkajakroerne/php/phorum-3.4.2/read.php?f=7&i=489&t=489>

Besvar via email